חתימה על מסמך PDF

בעידן בו התייעלות עסקית מהווה כלי אפקטיבי להתמודדות בזירה העסקית, פלטפורמה מקצועית לחתימה על מסמכי PDF תאפשר לכם לתפקד באופן יעיל, תוך חיסכון אופטימלי בזמן, בניירת ובכוח אדם ותשאיר לכם זמן ופניות לניהול מיטבי של העסק.

למה חתימה על מסמך PDF?

בעידן הנוכחי, שהפך מזמן לדיגיטלי, ניירת אין סופית, פקסים ופגישות לצורך חתימה על מסמכים הם כבר מזמן בגדר פאסה. במשרד הממוחשב, הצורך להחתים לקוחות על מסמכים באופן פיזי או באמצעות הפקס גורם לבזבוז זמן יקר ולחוסר יעילות, תוך התמודדות עם אילוצים טכניים מיותרים מצד מכונת הפקס שבמשרד או מצד הלקוחות אשר, במקרים רבים, אינם מצוידים במכשיר פקס זמין.

במציאות העסקית הדינמית, פתרונות חתימה דיגיטליים מאפשרים לארגונים ולחברות להחתים מסמכים בכמויות גדולות וביעילות מקסימלית, תוך ניצול אפקטיבי של זמן העבודה, ייעול הליכים, גיבוי מלא למסמכים, שמירה על איכות הסביבה ומתן חוויית שירות חדשנית ומתקדמת ללקוחות.

איך זה עובד?

פלטפורמה מקוונת לחתימה על מסמכי PDF הינה מבוססת ענן ומאפשרת להחתים עובדים, ספקים ולקוחות על מסמכים מכל מקום, מכל מכשיר ובכל זמן. פשוט, שולחים את המסמך לחתימה באמצעות המייל, בוואטסאפ או במסרון ומקבלים את המסמך החתום בתוך דקות, ללא הדפסה, ללא סריקה וללא תיוק. המערכת אף מגבה את המסמכים ומאפשרת שליפה מהירה ויעילה של מסמכים חתומים בעת הצורך.

הקץ לתיאום פגישות לצורך חתימה על הררי מסמכים, הקץ לתיוק האין סופי, הקץ לתקלות השבות ונשנות במכשיר הפקס ולהמתנה לקבלת מסמכים חתומים מלקוחות. מהיום, מערכת לחתימה על מסמך PDF תעשה את העבודה במקומכם, וביתר יעילות!

כרמל מערכות תוכנה – חתימה בלחיצת כפתור

חברת כרמל מערכות תוכנה מעמידה לרשות לקוחותיה את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום החתימה על מסמכיPDF , וזאת, מתוך שאיפה לסייע ללקוחות לייעל את התנהלותם העסקית באמצעות מערכת נוחה, ידידותית וקלה לתפעול שתהפוך את ניהול המשרד ליעיל ואפקטיבי מאי פעם. המערכת מאפשרת לחתום על מסמכים מכל מכשיר, ולנוחיותכם, כוללת ממשק מלא בעברית. צוות מומחי החברה עומד הכן לשירותכם ונכון להעניק לכם הדרכה אישית מקצועית עם הרשמתכם למערכת, כמו גם תמיכה מקצועית לכל צורך ולכל שאלה במהלך השימוש במערכת.

בין תכונותיה הייחודיות של המערכת:

  1. מערכת ידידותית ונוחה
  2. ללא צורך בהתקנה
  3. אופציה למילוי מספר זהות, תאריך, כתובת ומלל חופשי
  4. אופציה להוספת קובץ תמונה להצגת חותמת חברה
  5. אופציה להוספת הערות קבועות מאת השולח
  6. אופציה לסבב חתימות
  7. זיהוי מקור השליחה
  8. אופציה להוספת אנשי קשר
  9. שליחת עותק מהמסמך החתום אל תיבת הדוא"ל

 

בדרך לפסגה? ייעלו את ההתנהלות העסקית שלכם!

ניהול עסק עצמאי בישראל הוא משימה לא פשוטה כלל ועיקר. עם מיסוי גבוה, תמיכה בלתי מספקת ותחרות מתמדת, התייעלות עסקית היא אחת הדרכים היותר חשובות ואפקטיביות בדרך להצלחה. רבים מבעלי העסקים נוטים להאמין כי התייעלות עסקית באה לידי ביטוי בחיסכון כספי המאפשר הקצאת משאבים לקידום העסק, וזה נכון בהחלט. אך, עם זאת, חשוב לא פחות לתת את הדעת גם על התייעלות במישור הטכני, אשר תאפשר לנהל את העסק ביתר יעילות ולהתמקד בדברים החשובים באמת.

הצטרפו למאות לקוחות מרוצים!

אם אינכם מתפשרים על מקצוענות ועל איכות ברמה הגבוהה ביותר, אם חשוב לכם ליהנות מחוויית משתמש קלה ונוחה, אם אינכם מתפשרים על שירות אישי לכל אורך הדרך ואם חשוב לכם לדעת שמאחוריכם גב מקצועי לכל צורך, נשמח לעמוד לשירותכם!

דבר איתנו בוואטסאפ
אנחנו זמינים עבורך לצ'אט
שלום
איך אפשר לעזור לך?