חתימה על מסמכי PDF

המהפך הדיגיטלי שסחף את העולם בשנים האחרונות הותיר מאחור תהליכים מורכבים רבים הניתנים כיום לטיפול בלחיצת כפתור בלבד, תוך חיסכון במאמץ ובזמן. אך, ללא כל ספק, המעבר לדיגיטל שהיטיב עם האנושות בכל מישורי החיים, תרם, יותר מכל, לעסקים.

מערכת לחתימה על מסמכי PDF – הפלטפורמה הדיגיטלית שתאפשר לעסק שלך ללכת רחוק!

בעידן הדיגיטלי, מערכת המבצעת חתימה על מסמכים בפורמט PDF היא הרבה יותר מחובה עסקית בסיסית של כל עסק באשר הוא, ובייחוד של עסקים שהטיפול בחתימה על מסמכים תופס מקום של כבוד בסדר יומם. אם אתם מרבים להחתים לקוחות על מסמכים ומוצאים את עצמכם מקדישים כוחות וזמן עבודה יקר למטרה, מערכת לחתימה על מסמכי PDF תאפשר לכם להפוך את ההליך לממוחשב ולחסוך במשאבים יקרים אותם תוכלו לנצל לצורך התפתחותכם העסקית.

איך זה עובד?

מערכת ממוחשבת לחתימה על מסמכים מפשטת את התהליך ומאפשרת לשלוח אלפי מסמכים לחתימה בחודש בקלות, במהירות וביעילות. פשוט, שולחים את המסמך ללקוח בלחיצת כפתור, הלקוח חותם על המסמך ושולח אותו חזרה, המערכת מגבה את המסמך באופן אוטומטי, וזה הכל! ללא טלפונים מתישים, ללא המתנה לשליחת המסמך מצד הלקוח, אפס כאב ראש הכרוך במתן מענה ללקוחות שאינם מצוידים במדפסת / פקס וחיסכון בזמן הכרוך בתיוק המסמכים ובשליפתם בעת הצורך בעתיד.

מערכת Q-SIGN – הדרך שלך להצלחה!

מחפשים את הדרך להתייעל, לחסוך במשאבים ולהצעיד את העסק קדימה באפס סיכונים ומבלי להיכנס להרפתקאות פיננסיות מיותרות? מערכת Q-SIGN מבית כרמל מערכות תוכנה היא התשובה! המערכת החדשנית מציעה את הפתרונות המתקדמים בענף ומאפשרת לכל בעל עסק לייעל באופן משמעותי את התנהלותו ולהשקיע את המיטב ואת המרב לצורך פיתוח העסק.

המערכת כוללת ממשק מלא בעברית, לנוחיותכם, ומספקת את מיטב היתרונות המהותיים שיהפכו את ניהול הניירת להליך קל, מהיר, ידידותי ויעיל שיאפשר לכם להקדיש את כל יכולותיכם לצורך מינוף העסק וקידומו בכל המישורים.

כל המעלות שהופכות את מערכת Q-SIGN לפתרון המוביל בשוק:

–           מערכת קלה, ידידותית ונוחה

–           אין צורך בהתקנה

–           ניתן להוסיף קובץ תמונה לשם הצגת חותמת החברה

–           ניתן להזין תאריך, מספר זהות, כתובת ומלל חופשי

–           ניתן להוסיף הערות קבועות מהשולח

–           ניתן לשלוח עותק של המסמך החתום לתיבת המייל

–           ניתן להוסיף אנשי קשר

–           ניתן לבצע בקלות סבב חתימות

–           זיהוי של מקור השליחה

Q-SIGN – זה כל מה שאתם צריכים!

ניהול עסק הוא משימה מורכבת מכל בחינה הדורשת מכם את כל המשאבים העומדים לרשותכם, ומעבר. אם חיפשתם את הכלי שיאפשר לכם למקסם את המשאבים הקיימים ולהתמודד ביתר יעילות מול האתגרים הפיננסיים והכלכליים המהווים חלק בלתי נפרד מזירת המסחר בישראל, מערכת Q-SIGN הוא האמצעי החיוני שיאפשר לכם לפנות זמן, כוח אדם ופניות לצורך התמודדות מיטבית עם התחרות העסקית הבלתי מתפשרת המכתיבה את ההתנהלות העסקית כיום.

זה הזמן להותיר מאחוריכם את הטיפול המתיש בניירת, לשגר מסמכים לחתימה בתוך שניות, לקבל אותם חתומים לאחר מספר דקות ולהקדיש את מיטב כוחותיכם לצורך האצת התהליך, כשהמערכת מגבה באופן אוטומטי את המסמך ומאפשרת לכם להקדיש את המיטב שבכם לעניינים הבוערים העומדים על הפרק.

נשמח לעמוד לשירותכם!

צוות מומחי החברה עומד הכן לשירותכם ונכון להעניק לכם הדרכה אישית מקצועית במטרה לאפשר לכם לנצל באופן המיטבי את מכלול היתרונות של מערכת Q-SIGN. גם בהמשך, בכל שלב לאורך הדרך. תוכלו לפנות אלינו בכל שאלה ולבקש את עזרת המומחים לכל צורך!

דבר איתנו בוואטסאפ
אנחנו זמינים עבורך לצ'אט
שלום
איך אפשר לעזור לך?