חתימה על קובץ PDF

חתימה על קבצי PDF נחשבת לאחד החידושים היותר פופולאריים בזירה העסקית, כשהיא מאפשרת לבעלי עסקים לצמצם את העיסוק הבלתי פוסק בניירת ולהשקיע את מיטב משאביהם בצעדים חשובים החיוניים לקידום העסק.

מי צריך חתימה על קובץ PDF?

בעידן הדיגיטלי בו מתנהלים חיינו, הזירה העסקית הפכה מזמן לממוחשבת, כשהיא מתייעלת, משתפרת ומעניקה ללקוחות חוויית שירות מיטבית, שלא הייתה נחלת הלקוחות בעבר. עם זאת, עסקים רבים נאלצים להתמודד עם אילוצים טכניים שונים שמהווים סוג של עקב אכילס מטריד שמאט את התנהלות העסק ופוגע ברמת הפרודוקטיביות שלו. אחד מהמכשולים הטכניים הבולטים הינו הצורך לחתום על מסמכים. בענפים מסוימים, עשוי העסק להחתים מאות מסמכים בחודש, תוך הקצאת משאבים יקרים של זמן והון אנושי לצורך הדפסה, משלוח פקסים, מרדף אחר הלקוחות האמורים להחזיר את המסמכים החתומים, תיוק המסמכים החתומים, ובמקרה הצורך, שליפת מסמך חתום שתויק – משימה שעשויה להתברר כמפרכת למדי ומבזבזת לריק את זמנו היקר של בעל העסק ושל עובדיו.

הפתרון האופטימלי, המתכתב באופן מושלם עם דרישותיו של העסק המודרני, הינו פלטפורמה לחתימה על קובץ PDF המאפשרת לעסקים, לחברות ולארגונים להחתים מסמכים באופן מקוון, כשהם נהנים מהאפשרות לשלוח כמות גדולה של מסמכים לחתימה ולקבל אותם חתומים לאחר שניות ספורות, ללא צורך בתיוק פיזי של הניירת ותוך שהם נהנים מגיבוי מלא למסמכים ותורמים לשמירה על איכות הסביבה. גם מצד הלקוחות, חתימה על מסמכי PDF מייצרת חוויית שירות משופרת ומקצרת הליכים לטובת כל הצדדים.

איך זה עובד?

פלטפורמה לחתימה על קבצים ממוחשבים הינה מבוססת ענן ומאפשרת ביצוע חתימה על מסמכים מכל מכשיר. התהליך קל, מהיר ונוח ומתבצע בלחיצת כפתור: שולחים את המסמך הדרוש לחתימה, מקבלים אותו חתום באופן מידי, המערכת מגבה את המסמכים באופן אוטומטי, וזה הכל! ללא תיאום פגישות לחתימה על מסמכים, ללא בזבוז זמן על הדפסה ותיוק וללא חיפוש מתיש אחר מסמכים חתומים בעתיד. מהיום, זה קל ופשוט – חותמים על קבצי PDF ומנצלים את הזמן הפנוי לדברים החשובים באמת!

מערכת Q-SIGN מבית כרמל מערכות תוכנה – חתימה בלחיצת כפתור

חברת כרמל מערכות תוכנה מספקת את מיטב הפתרונות בתחום החתימה על קבציPDF  ושמה לעצמה למטרה להפוך את ההתנהלות העסקית של לקוחותיה לקלה, מהירה ומהנה מאי פעם. המערכת קלה לתפעול, ידידותית לשימוש, נוחה ומזמינה והופכת את כאב הראש הכרוך בחתימה על מסמכים להיסטוריה.

לנוחיות הלקוחות, המערכת כוללת ממשק מלא בעברית וצוות הדרכה מיומן עומד לרשות הלקוחות בכל שלב לאורך הדרך, ערוך להעניק הדרכה מקצועית וסיוע לכל צורך.

היתרונות שהופכים את מערכת Q-SIGN למובילה בשוק:

  • אין צורך בהתקנה
  • פלטפורמה קלה ונוחה
  • אפשרות להוספת קובץ תמונה לצורך הצגת חותמת החברה
  • אפשרות להוספת הערות קבועות מהשולח
  • שליחת עותק של המסמך החתום אל תיבת המייל
  • אפשרות למילוי תאריך, מספר זהות, כתובת ומלל חופשי
  • אפשרות לביצוע סבב חתימות
  • אפשרות להוספת אנשי קשר
  • זיהוי מקור השליחה

גם לעסק שלכם מגיע Q-SIGN!

ניהול עסק עצמאי בישראל של היום הוא משימה לגמרי לא פשוטה הדורשת מבעלי עסקים להשקיע את המיטב ולמצות את מלוא הפוטנציאל הטמון במשאבים העומדים לרשותם. אם יש כלים ששווה להשקיע בהם על מנת לקבל הרבה יותר, מערכת חדשנית לחתימה על קבצי PDF היא, ללא כל ספק, אחת הבולטות שבהם.

מזמינים אתכם ליהנות ממקצועיות ללא פשרות, מחוויית משתמש מושלמת ומשירות מקצועי ואישי, כמיטב המסורת שלנו!

דבר איתנו בוואטסאפ
אנחנו זמינים עבורך לצ'אט
שלום
איך אפשר לעזור לך?