חוזה דיגיטלי דו שלבי

אין ספק שכל העולם עובר תהליך דיגיטציה מואץ בעקבות המגפה, בעתיד הלא רחוק כל תהליך ידני יוחלף בתהליך אוטומטי דיגיטלי מלא, המעבר לחוזים דיגיטליים תופסים חלק נכבד מהמפכה הדיגיטלית

מה זה חוזה דיגיטלי? וחוזה דיגיטלי דו- שלבי (דו צדדי)?

החוזה הדיגיטלי נותן לך פתרון גמיש מותאם לנייד ונוח ללקוח שלך, חוזה דיגיטלי מאפשר לך לשלוח קישור ללקוח שלך למילוי החוזה, הלקוח קורא את החוזה ממלא את החלק שלו וחותם – וזהו.
אפשרות נוספת של החוזה הדיגיטלי זה חוזה דיגיטלי דו צדדי (דו שלבי) שמאפשר לך למלא חלק מהחוזה ולשלוח קישור עם החלק שמילאת, הלקוח קורא את החוזה ממלא את החלק שלו, חותם מקבל עותק חתום לתיבת האימייל שלו, מבחינת הלקוח זהו התהליך המושלם:
קל ונוח למילוי בלי סורקים, מדפסות ואימיילים.
חלק מהפתרון של חוזה דיגיטלי כולל גם מערכת ניהול עבורך פשוטה וקלה שזמינה גם מהנייד המאפשרת לך לשלוף חוזים בצורה קלה ולשלוח עותק ללקוח בעת הצורך ועוד פונקציות המאפשרות לך גמישות
מירבית בניהול החוזים.

 

מדוע לא להחתים לקוח על PDF דרך הנייד?

כיום ישנן הרבה פלטפורמות להחתמת הלקוחות על קובץ PDF מערכת Q-sign של חברת כרמל מאפשרת להחתים לקוחות על PDF מהנייד, אך לרוב האנשים לא נוח לתפעל קובץ PDF מהנייד וגם לא נוח לקרוא קובץ PDF מהנייד כיוון שהכתב יכול להיות קטן וצפוף וצריך להזיז את האצבע כל פעם כדי לקרוא את המסמך במלואו. וכיוון שרוב האנשים משתמשים בנייד שלהם גם למילוי חוזים וטפסים, חתימה על PDF מומלצת רק כאשר המסמך הוא קטן ונדרשת רק חתימה (ולא מילוי פרטים של הלקוח) כל חוזה עם כמות מלל סבירה וצורך במילוי פרטי הלקוח בחוזה הופך את מילוי ה PDF מהנייד יותר מסורבל ולא נוח. לכן אם תדרשו מהלקוח שלכם גם למלא וגם לחתום על חוזה עדיף לעבוד עם חוזה דיגיטלי דו שלבי, הפלטפורמה הייחודית שפיתחנו בכרמל לחוזה דיגיטלי דו שלבי מאפשרת לך לתת ללקוח שלך את הדרך הקלה והנוחה ביותר למילוי וחתימה על חוזה בנייד ומצד שני מאפשרת לך גמישות מירבית בניהול החוזה.

איך לחתום על מסמך PDF בדרך הקלה והמהירה ביותר?

מערכת Q-SIGN מבית כרמל מערכות תוכנה הינה פלטפורמה חדשנית לחתימה על מסמכי PDF אשר הופכת את ההתנהלות העסקית בתחום הניירת לחוויה חיובית, מהירה, יעילה וידידותית. המערכת קלה ונוחה לתפעול והופכת את הליך החתימה על מסמכים לקל ומהיר מאי פעם.

לנוחיותכם, מערכת Q-SIGN כוללת ממשק מלא בעברית ולרשותכם עומד צוות הדרכה מקצועי ומיומן אשר ערוך לספק ללקוחות החברה הדרכה מקצועית ומענה אישי לכל שאלה.

היתרונות שהופכים את Q-SIGN למערכת המנצחת בשוק:

  • פלטפורמה ידידותית ונוחה
  • אין צורך בהתקנת המערכת
  • ניתן להוסיף קובץ תמונה לצורך הצגת חותמת החברה
  • ניתן להוסיף הערות קבועות מהשולח
  • עותק של המסמך החתום נשלח אל תיבת המייל
  • ניתן להוסיף תאריך, מספר זהות, כתובת ומלל חופשי
  • ניתן לבצע סבב חתימות
  • ניתן להוסיף אנשי קשר
  • זיהוי מקור השליחה

Q-SIGN – אל תתפשרו על פחות!

במציאות עסקית כמו שלנו, ניהול עסק עצמאי הוא אתגר לא פשוט מכל בחינה. אבל אם יש לכם Q-SIGN, אתם מסודרים! אז השאירו מאחוריכם את כאב הראש הכרוך בטיפול האין סופי בניירת והקדישו את האנרגיות ואת הזמן הפנוי לקידום העסק במישורים החשובים באמת.

נשמח לעמוד לשירותכם במקצועיות ללא פשרות ולהעניק לכם חוויית משתמש אישית ברמה הגבוהה ביותר בכל שלב לאורך הדרך!

 

דבר איתנו בוואטסאפ
אנחנו זמינים עבורך לצ'אט
שלום
איך אפשר לעזור לך?