חוזה דיגיטלי

מה זה חוזה דיגיטלי? וחוזה דיגיטלי דו- שלבי (דו צדדי)?

החוזה הדיגיטלי נותן לך פתרון גמיש מותאם לנייד ונוח ללקוח שלך בלי הצורך למלא פרטים ולחתום על PDF דרך הנייד, חוזה דיגיטלי מאפשר לך לשלוח קישור ללקוח שלך למילוי החוזה הלקוח קורא את החוזה ממלא את החלק  שלו וחותם – בצורה נוחה וידידותית שמתאימה לכולם ללא התקנות וללא דפדוף ב PDF ארוך ומסורבל.
אפשרות נוספת של החוזה הדיגיטלי זה חוזה דיגיטלי דו צדדי (דו שלבי) שמאפשר לך למלא חלק מהחוזה ולשלוח קישור עם החלק שמילאת, הלקוח קורא את החוזה ממלא את החלק שלו, חותם מקבל עותק חתום לתיבת האימייל שלו, מבחינת הלקוח זהו התהליך המושלם: קל ונוח למילוי בלי סורקים, מדפסות ואימיילים.
חלק מהפתרון של חוזה דיגיטלי כולל גם מערכת ניהול עבורך פשוטה וקלה שזמינה גם מהנייד המאפשרת לך לשלוף חוזים בצורה קלה ולשלוח עותק ללקוח בעת הצורך ועוד פונקציות המאפשרות לך גמישות מירבית בניהול החוזים.

 

מתי לא כדאי להחתים לקוח על PDF דרך הנייד?

כיום ישנן הרבה פלטפורמות להחתמת הלקוחות על קובץ PDF מערכת Q-sign של חברת כרמל מאפשרת להחתים לקוחות על PDF מהנייד, אך לרוב האנשים לא נוח לתפעל קובץ PDF מהנייד וגם לא נוח לקרוא קובץ PDF מהנייד כיוון שהכתב יכול להיות קטן וצפוף וצריך להזיז את האצבע כל פעם כדי לקרוא את המסמך במלואו. וכיוון שרוב האנשים משתמשים בנייד שלהם גם למילוי חוזים וטפסים, חתימה על PDF מומלצת רק כאשר המסמך הוא קטן ונדרשת רק חתימה (ולא מילוי פרטים של הלקוח) כל חוזה עם כמות מלל סבירה וצורך במילוי פרטי הלקוח בחוזה הופך את מילוי ה PDF מהנייד יותר מסורבל ולא נוח. לכן אם תדרשו מהלקוח שלכם גם למלא וגם לחתום על חוזה עדיף לעבוד עם חוזה דיגיטלי דו שלבי, הפלטפורמה הייחודית שפיתחנו בכרמל לחוזה דיגיטלי דו שלבי מאפשרת לך לתת ללקוח שלך את הדרך הקלה והנוחה ביותר למילוי וחתימה על חוזה בנייד ומצד שני מאפשרת לך גמישות מירבית בניהול החוזה.

                                                                                   

                                                       לפרטים נוספים פנה לנציג המכירות 051-5117900 – ניתן להשאיר הודעת וואטסאפ

רוצה לשמוע עוד פרטים?

דבר איתנו בוואטסאפ
אנחנו זמינים עבורך לצ'אט
שלום
איך אפשר לעזור לך?